ponedeljek, 24. avgust 2009

V iskanju časa


Zadnje čase mi čas kar polzi med prsti. Komaj spravljam skupaj dnevne obveznosti, pucanje je komplet na stranskem tiru, cunje sicer oprane, likanje pa čaka na boljše čase. Poleg vseh obveznosti je še čas za spravilo stvari iz vrta. Naredit je bilo treba ajvar in marmelado. Pa paprike je treba vložit pobrat fige in podobne zamudne zadeve. No, jutri je na vrsti rojstni dan moje starejše hčere. Njeno darilo je končano, čestitka napisana, vse skupaj že čaka nanjo. Še jutrišnje praznovanje, potem se lahko posvetim naslednjemu darilu. Uživam v urici relaxa, ki sem si jo pravkar privoščila.
Tisti dve čestitki sta narejeni, a sta tudi ušli. V vsej gužvi sem ju pozabila slikat :(
Pa še hiter skok med blog sladkarijami:

Carollyn is ofering grat blog candy : back to school
Jacare open a new shop and offer blog candy





1 komentar:

Barbi pravi ...

Se mi zdi, da kar vem, kako se počutiš. Ampak saj pride tudi malce bolj mirno obdobje. :)