ponedeljek, 16. november 2009

Srečanje

V soboto smo se otočanke zbrale v Prečni. Lepo je bilo spet videti nekatere obraze, ki jih nisem videla tudi že eno leto, videti tiste s katerimi smo se družile prejšnji mesec, pa tudi nekaj čisto novih. Vedno je zanimivo forumskim nickom dodati resnični obraz. Velikokrat preseneti :)
Za to srečanje sem pripravila samo škatlo v katero potem zložimo drobna darilca za prijazno organizatorko. (za 2. organizatorko je škatlo naredila Dodo). Škatla je samo pobarvana in okrašena s servetno tehniko.















Na srečanju smo imele tudi razstavo novoletnih izdelkov. Tam sem nesla nekaj voščilnic in par lanskih izdelkov, saj letos nimam še nič pripravljeno. Bolj kot drugo pa daje taka razstava možnost občudovati izdelke drugih. In bilo je kaj videti, vendar žal nisem čisto nič slikala. Jaz sem predvsem čvekala, gledala kaj se dogaja na delavnicah in upala, da bo kaj od vsega videnega ostalo v moji glavi. Prav zagotovo pa je veliko dobrega pristalo v mojem želodčku.

Naj zaključim: za mano je en čudovit dan z veliko pozitivnimi vtisi. Hvala organizatorkam in hvala vsem, ki ste pomagale, da je bil tak, kot je bil. :)

1 komentar:

Kim Dellow pravi ...

Oh what a great idea, love your decoration. Kim