ponedeljek, 15. februar 2010

Blatno srečanje

Otočanke se periodično srečujemo. Tokrat sta si organizacijo prevzeli dekleti z litijskega konca. In sobota je spet minila kot bi mignil. V družbi prijetnih deklet, raznih delavnic, dobre papice in veeeeliko čveka.
Človek seveda ne more priti nekam prav praznih rok, zato sem skuhala čokoladni liker. Vsaka od organizatork je dobila svojo steklenico, mala pa je zraven še za eno slavljenko. Da steklenice niso ravno gole, sem jih tokrat opremila z vrčki. Nekje na netu sem našla digitalno štampiljko, jo sprintala na drap karton in malo pobarvala vzorček. Večjima steklenicama sem naredila obešalo, ki sem ga rahlo posenčila, da ni belo in se gor podpisala. Na razcepko pa sem obesila lonček. Manjša steklenička pa je dobila lonček obešen kar za ročaj. V tem primeru je lonček kar čestitka, saj sem na zadnjo stran napisala svoje dobre želje.
Pa še lonček bolj od blizu:
Hali, lahko bi bila za tvoj izziv, ampak bom naredila še eno, ki bo res kot kartica. Ta se ne zapira.

6 komentarjev:

Hali pravi ...

Tile vrčki so pa res simpatični!

Alenka pravi ...

Ti lončki so prav kjut!O likerčku ne dvomim , je mega dober:):)

MarikaGabez pravi ...

Čudovito si oblekla tele steklenice.

Vladuška pravi ...

Tudi meni so zelo simpatični ti vrčki, prav fajn izgledajo na steklenicah.

moi pravi ...

Luškana dekoracija, prav paše zraven ;) In njami vsebina v steklenicah.

I. pravi ...

iiiii.... nimam besed...