nedelja, 3. oktober 2010

Vrtnice

Med mojimi neštevilnimi štampiljkami je štampiljka vrtnice. In ker opažam, da gredo rožice kar v promet. Veliko bolj kot kake punčke, sem se odločila za serijo voščilnic z rožami. Tako sta nastali dve z vrtnico. Ena rdeča. Z rdečim, doma postaranim in naštempljanim papirjem. Dodatkom zelenega papirja z obrobo in zelenega traku.

In rumena. Moja barva vrtnice. Papir je potiskan, vendar zelo nežno in se tega na sliki žal ne vidi. Ker pa je to ostanek iz albuma in rahlo preozek, je zraven dodana papirnata čipka. Z enakim papirjem je podložena tudi slika. Da jo optično poveča in poživi. Vendar je bila voščilnica še vedno prazna. Pa sem naredila špe napis in ga z zelenim trakcem dodala. Preprosta, a meni je všeč.

3 komentarji:

Alenka pravi ...

Zelo lepe vrtnice!!

Vladuška pravi ...

ZElo lušne in te rumene so sploh zelo lepe vrtnice.

MarikaGabez pravi ...

Dobro si ju vkomponirala v celoto. Rumena prav Seka. Mogoče ena ideja....z majhnimi motivi se odlično lahko zapolni osnova z "triptihi" ...trije enaki motivi na voščilnici.