nedelja, 9. december 2012

Miške po moje

Hja. Ko se v nedeljo ob 9h zvečer, zmisliš, da pod nujno rabiš miške....pa iščeš recept, ampak....ta traja predolgo, tega nimam...ok...improvizacija.

1 lonček kisle smetane
2 lončka moke
2 jajci
zavitek vanilijevega sladkorja
zavitek pecilnega praška
žlica ruma
malo naribane limonine lupinice
ščepec soli
3 žlice sladkorja
po želji pest rozin namočenih v rumu

Vse skupaj zmešaš. Jaz sem kar s kuhalnico, da je bilo lepo gladko, pol pa še malo. Vmešala še namočene rozine in pustila 10 minut. Tačas se je segrelo olje v fritezi. Z napravico za sladoledne kroglice sem jemala manjše koščke testa in jih polagala v vroče olje. Ko je bilo ocvrto, sem jih osušila na papirnatih brisačah posula z mletim sladkorjem (uporabim kar tistega od raznih panetonov) in ...njami.
No, saj nisem izumljala tople vode, ampak spet samo malo prilagodila recept. Originalen je na Kulinariki


Še pripis: če se slučajno zgodi, da nimaš jajc, ker si jih prejšnji dan porabil za krofe, se da uporabit tudi same beljake, ki so ostali od krofov :P

Ni komentarjev: