sreda, 1. maj 2013

Onstran luže Washington

In že se je naše potovanje bližalo koncu. Pred nami je bil samo še Washington d.c.

Najprej malo z avtobusom po mestu in ogled Pentagona. No, naš prvi avtobus se mu je malo preveč približal in preživeli so nekaj tesnobnih minut, ko so jim obljubljali ogled sob brez oken :P, pa se je srečno končalo. S policijskim spremstvom so jih pospremili na varno razdaljo.

Seveda ne sme manjkat ogled bele hiše (zakaj se mi je v filmih zdelo tako ogromna?)
Sprehod do Capitola

Lincolnov memorial

Vietnamski zid

Arlington cemetary v sosednji državi Virginia

In v Washingtonu se je naše potovanje obrnilo nazaj domov. Zadnji dan nekako ni imel konca. V petek zjutraj smo dokaj zgodaj vstali in cel dan pohajkovali. Zvečer na letališče. Spet prigoda z avtobusoma, ki sta zamujala skoraj celo uro, kar je pomenilo dirkanje po letališču. Ampak letalo smo ujeli. In spet dolga vožnja do Istambula, kjer je bilo čakanje na naslednji let sicer veliko krajše kot na poti dol. Let do Dunaja in neskončno dolga pot z avtobusom domov. In seveda je naš avtobus spet dobil razvoz po celi Sloveniji. Nekako dobivam občutek, da smo kazenski bataljon. Ampak smo preživeli in prišli domov v nedeljo ob 5h zjutraj.

3 komentarji:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Pa sem do konca potovanja tudi jaz prišla s tabo. Bilo je krasno,
lp Tamara

Urškin Raj pravi ...

super, samo zakaj na vseh fotkah tako resno gledaš ;)

Klara pravi ...

Hvala, da si to krasno potovanje delila z nami. Prav uživala sem ob fotografijah in se za hipec "preselila" čez lužo. :)