sobota, 14. september 2013

Ponedeljkove voščilnice 36

Še vedno z zamudo, ampak ...no,ja. Sama sebe silim, da se nekako držim in bo na koncu vsaj toliko teh objav kot je v letu ponedeljkov. Zdaj smo spet na tekočem, ampak sem že skoraj prepričana, da v ponedeljek ne bom več :P Bom pa pokazala kaj drugega, ker ta vikend bo živahen.


Enostavna. Rahlo vintage. 
Pobarvan odtisek je ostal zadnjič, ko mi ni šel z ostalimi barvami, ki sem jih nabrala skupaj. 
Odslužena mapa ( meni je tako všeč ta material). 
Košček valovitega kartona, ki se je valjal na mizi. 
Totalna reciklaža. 
Samo kvačkano rožico sem poiskala v moji škatli z rožicami. 
Saj kvačkat jih ne znam, zato te podarjene toliko bolj čuvam :)

4 komentarji:

Simona pravi ...

Te občudujem, ker si res vztrajna. Moji novoletni sklepi ponavadi hitro izginejo. Žal. Voščilnica mi je všeč.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasna madam
lp Tamara
uživaj

Anonimni pravi ...

krasna je! in kot sem ti že v soboto rekla, vsaka čast, si vztrajna in pridno delaš zalogico za "hude" čase
lp
iris

katarina pravi ...

Krasna dama! Pa se pridna si, da ves!