ponedeljek, 24. november 2014

Ponedeljkove voščilnice 79 + izziv št. 7

Rekli smo novoletne bunkice.


 



Pa še rezultat izziva pri Iris

Naslednji izziv v katerem se nam lahko pridružite pa je:
belo - samo belo
čas pa je do srede
Ne vem naštimat tistega, da bi spodaj lepili objave, zato mi pripišite v komentar, bom jaz objavila sliko z linkom

6 komentarjev:

iris-irena pravi ...

o, suzy, ti si tole super naredila! krasni čestitki, res lepih barv - takih pravih božičnih!
jaz sem imela problem s podlago, na sploh, nisem vedela, kako in kaj.
se že veselim naslednjih.
lp

Mojca BOŽIČ pravi ...

Čudovite bunkice in dobra ideja. Se pridružujem, ko moji možgani naredijo motiv. čao

IRNA ČRNOLOGAR pravi ...

o krasno... tako preprosto, elegantno, čudovito... lp

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Suzy, luštni sta, obe! Me pa drži veš, se na frišno lotevam papirčkanja, pravzaprav imajo tamali tako veliko veselja s tem že dolga leta, da je zdaj ob ogledovanju in občudovanju vaših izdelkov še mene popadlo :))Morda pa se pridružim...

Čarobna hišica pravi ...

Spet serija krasnih voščilnic ...

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Prekrasne
lp Tamara