ponedeljek, 24. november 2014

Ponedeljkove voščilnice 79 + izziv št. 7

Rekli smo novoletne bunkice.


 



Pa še rezultat izziva pri Iris

Naslednji izziv v katerem se nam lahko pridružite pa je:
belo - samo belo
čas pa je do srede
Ne vem naštimat tistega, da bi spodaj lepili objave, zato mi pripišite v komentar, bom jaz objavila sliko z linkom

6 komentarjev:

iris-irena pravi ...

o, suzy, ti si tole super naredila! krasni čestitki, res lepih barv - takih pravih božičnih!
jaz sem imela problem s podlago, na sploh, nisem vedela, kako in kaj.
se že veselim naslednjih.
lp

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Čudovite bunkice in dobra ideja. Se pridružujem, ko moji možgani naredijo motiv. čao

DidiArt pravi ...

o krasno... tako preprosto, elegantno, čudovito... lp

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Suzy, luštni sta, obe! Me pa drži veš, se na frišno lotevam papirčkanja, pravzaprav imajo tamali tako veliko veselja s tem že dolga leta, da je zdaj ob ogledovanju in občudovanju vaših izdelkov še mene popadlo :))Morda pa se pridružim...

Čarobna hišica pravi ...

Spet serija krasnih voščilnic ...

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Prekrasne
lp Tamara