ponedeljek, 8. december 2014

Izziv št.16

Iris je želela iris folding.
Svoj čas sem že delala s to tehniko, ampak so mi bile čestitke pregrobe.
 Pa tudi izrezovanje mi ne gre ravno od rok.
Ampak sem sprejela izziv.
Dva dni sem se vrtela okolit te čestitke, ko mačka okoli vrele kaše. 
Iskala čim enostavnejši izrez in odlašala.
Včeraj pa ni bilo več izgovorov.
Odločila sem se za novoletno bunko.
Za izrez sem uporabila kar sizixa, čeprav nimam navadnih krogov, ampak so le-ti okrašeni.
Potem se je začelo iskanje papirja, ki ne sme biti predebel in ugotavljanje kako točno se to dela.
No, rezultat je tu. Zadovoljiv :)


 
Kaj je pa naredila Iris tokrat?

v nadaljevanju sledijo še:
medeni mož
vintage izdelek
pobožna - božična čestitka

6 komentarjev:

iris-irena pravi ...

wauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, kakšno mojstrovino si naredila. in ti praviš, da ti je delalo problem?
prava mojstrica irisfoldinga si!
lp

Barbi pravi ...

Kaj zadovoljiv, fantastičen rezultat je! Naj ne bo zadnja v tej tehniki. :)

DidiArt pravi ...

ma o kakih problemih ti to.. se jih ne vidi, na srečo je ostal samo blišč in veselje ob pogledu na res prekrasno čestitko...

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Užitek jo je pogledati, papirčki prave barve, kar sije. Krasna tehnika in hitim k Iris, da se ji zahvalim, da se je spomnila nanjo...čao

Čarovnije z male kmetije pravi ...

zadovoljivo? V tem primeru si zagotovo preveč kritična. Zelo zelo lep izdelek!

Vladuška pravi ...

Moram priznati, da moja tehnika to tudi ni, ampak tebi je tule šla odlično od rok. Lepo je izpadlo.