sreda, 11. februar 2009

Dolgovi, dolgovi...

Dolgovi se nabirajo. Pa ne mislim finančni ( o teh vsekakor ne bom pisala tule :) ).


Prejšnji teden smo imeli pri meni delavnico stekleničk upanja. Pokazala sem skupinsko fotko in obljubila, da pobliže pokažem dokončane stekleničke. Te sem izdelala jaz:



Potem sem dobila zamisel za snežaka in ga tudi začela delat. Pa je bilo dovolj, da sem za trenutek vstala in ga izpustila iz rok. V trenutku je dobil novega lastnika: to ni podobno nobeni stvari, ni okroglo, ni gladko,.... pa sem mu ga prepustila. Ja, seveda govorim o mojem dragem, ki je snežaka potem naredil ( še fimo ni več varna pred njim)
Ja, saj vem. Lepši je od vseh mojih skupaj.

No, pa bom tule pokazala tudi stekleničke nekaterih ostalih udeleženk, ki nimajo svojih blogov.

Patricija:

GajaIn KarmenNe, saj Karmen ni bila toliko hiperproduktiva oni večer. Par stekleničk je naredila še drugi dan doma. Vse te stekleničke smo potem opremili z listki, kakršno ima snežak in jih odnesli Klavdiji v Ljubljano. Ona bo poskrbela za nadaljnjo delitev stekleničk med bolnike obolele za rakom.




4 komentarji:

Moni pravi ...

Ste imele pa proizvodnje rokice, čudovite stekleničke ste naredile! Pohvale gredo vsem! Lp, Moni

Barbi pravi ...

Res ste bile pridni!

Se mi zdi, da boš zdaj mogla začeti Fimo skrivat po hiši ... si še dragega okužila. :)

Anja pravi ...

Ste pa naredile krasne stekleničke. Samo snežak je pa res car ;))

Rastlinica pravi ...

Lepe stekleničke!

NA MOJEM BLOGU SI POFOČKANA ZA IGRO ;-)