nedelja, 15. februar 2009

Poročilo iz srečanja...končno

Bi bil že čas, a ne? Z enotedensko zamudo.... Vendar pa poročilo brez slikovnega materiala ne gre. Slikovni material pa ni bil na razpolago, ker se je kabel nekam izgubil. Ja, izgubil. Očitno mu je bilo dolgčas ( zakaj le? ) pa se je igral skrivalnice. In ker smo pri naši hiši ta teden med drugim tudi pleskali, ni bilo časa ga iskat. Vikend pa je (žal) namenjen pospravljanju. In, ko človek daje stvari na mesto, najde skrite predmete. Med temi je bil tudi kabel. Zdaj lahko pokažem tudi fotke s srečanja.

Ne. To ni bilo na srečanju. Pot nas je pač vodila skozi Celje ( Saj vsi veste, da se gre iz Kopra v Litijo skozi Celje? A ne?) Uboga teta (Garmin) je skoraj znorela z nami. Na koncu pa se nam je maščevala in nas odpeljala v gozd, namesto na kraj srečanja. V trgovini je bilo toliko zanimivih in nujno potrebnih stvari, da je šel z mano kar zajeten kupček.

Pa smo kljub maščevalni Garminki prišli na cilj. Za organizatorki srečanja sem naredila že vsem znani čokoladni liker, ki pa sem ga okrasila z knjižnima kazaloma ala "Tim Holtz" :) Ja, to pomeni popackano, da ne bi kdo mislil kaj več.

Čokoladni liker je sicer tudi moj stalni prispevek na srečanju. Poleg darilca organizatorkam, ga naredim še kako steklenico za vse udeleženke.

Na srečanju pa me je Mravljica obdarila z enim čudovitim objemčkom. Dala mi ga je na račun igre Podaj naprej, ki sem se je udeležila tudi jaz, a mi žal nihče ni dodal komentarja, da bi se stvar nadaljevala.
Zdaj me malo čas preganja. Pokažem samo še slikico lesene deščice, na kateri sem se učila žganja v les. Na srečanje nam jih je prinesla Gita in nam tudi pokazala kako se to dela. Sicer moj izdelek ni vrhunski, me je pa čisto navdušil, ker so rezultati razmeroma preprostega dela tako fantastični.

Na srečanju semo izmenjale tudi 2 swapa in mačka v žaklju, a o tem v nasledni objavi. Prav tako bo naslednjo objavo počakala tudi knjigica harmonika, ki jo je Urška pokazala in sem jo začela delati že na srečanju, pa še vedno ni končana. Saj danes pa bo, ker ji res manjka samo še pika na i. Sem sinoči uspela nadaljevati. Zdaj pa grem na kolo. Nisem bila že dolgo, pa me to današnje sončke kar kliče ven.

Ni komentarjev: