četrtek, 16. april 2009

A je letos leto fantkov?

Spet se je rodil en deček. Kevin. Pa me je njegova teta prosila za eno voščilnico. Tako personalizirano :) Z žepkom za "darilce".
Odtis sem dobila od ene dobre duše, izštancane nogice prav tako, čeprav bi jih imela šeeee. So talo lušne :) Pobarvano je s suhimi barvicami in white spirit. Obšito pa s kemičnim :) Izštancane črke, ki so natisnjene z računalnika in platnena pentljica. Sicer pa samo enobarvni papirji. Modri z rumeno poživitvijo.

11 komentarjev:

Sonja pravi ...

Tale zajček pa je prav sladek in res paše na bejbi čestitko. Lepo narejena.

Barbi pravi ...

Tale mi je pa takoooooooooo všeč, da se ne da napisat. Fuuuuul je dobra. Barve, črke, zajček ... vse skupaj. Odlično!

Moni pravi ...

Super lepa je, lušni barvi si skombinirala! Lp, Moni

Alenka pravi ...

Zelo luštna čestitka.Lepe barve,natančna izdelava, super čestitka.

Ninsi pravi ...

če mene vprašaš je res veliko fantkov v zadnjem čau:)))

na srečo se je rodila tudi ena punči, da malo "pokvari" statistiko:)))

tvoja čestitka je pa super!:))

MarikaGabez pravi ...

Cortika.
Zelo lepo postavitev si izbrala. Motiv, mašnjica, nogice.....

Hmmm.... v našem koncu pa v zadnjem času same deklice?

Maja pravi ...

Zelo je simpatična, prav primerna za "darilce" za fantka!

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Ma fantastična čestitka. Ravno pravšnja za fantka.
Lp, Nataša.

Tanc pravi ...

Odlična čestitka! Zelo lepo je skombinrana - postavitev in barve.

Kristina pravi ...

Preprosto lepa in ubranih barv. Všeč mi je čisto vse na njej.

*~*~*janja*~*~* pravi ...

Tale je tudi meni neizmerno všeč! Barve, zajček, oblika ... čisto vse! Well done :)