nedelja, 19. april 2009

Polnjene košarice

Že prejšnjo nedeljo sem pokazala slikico polnjenih košaric in obljubila recpet. Danes so bile spet na jedilniku in sem poslikaka cel postopek. Jaz jih naredim za predjed in so količine temu primerne.
Za 4 osebe potrebujemo:
kos listnatega testa (polovičko iz paketa)
10 dag pora (lahko bi ga bilo več, a pri nas nekateri ne marajo pora)
10 dag šunke
10 dag mozzarele
2 žlici paradižnika
nariban parmezan
sol,poper,olje

Iz pora, ki je na sliki sem naredila še lonec porove juhe. Znamke so tudi čisto nepomembne :)
Por, šunko in mozzarelo narežemo na majhe koščke, parmezan pa naribamo ( tudi šunko in mozzarelo bi lahko ribali - po želji)

Por in šunko pocvremo na par žlicah olja

Dodamo malo paradižnika - lahko pasiranega ali pa v koščkih in vse skupaj še malo podušimo.Odstavimo z ognja in počakamo, da se ohladi. Potem dodamo še mozzarelo in parmezan

Listnato testo na pomokani površini tanko razvaljamo. S kako šablono ali brez izrežemo kroge


ki jih položimo kar v pekač za muffine. Lahko bi bile kake druge skledice, ampak meni so všeč ti. Tako po velikosti kot po obliki. Pekača ni potrebno mazati ali mokati.

V tako pripravljene košarice porazdelimo nadev. Ostanke testa zmečkamo in ponovno razvaljamo, ter izrežemo manjše krogce, da z njimi pokrijemo napolnjene košarice ( moji so kar manjši, a mi lepše izgleda)

V pečici popečemo. Časa nisem merila, ker to vedno delam po občutku in videzu. ( ko zdaj razmišljam je bilo nekje med 10 in 20 minut) Pa saj veste, da listnato testo ne sme biti temno in je zelo hitro pečeno. Košarice še tople ponudimo kot predjed. Lahko se uporabijo tudi kot kak prigrizek, vendar je potem verjetno treba količine povečati. Iz tega pride 9 košaric. No, po potrebi bi lahko še 10. stisnila ven. Zadnjo sem testo kar v krog razvaljala, dala malo nadeva in jo zavila v kroglico. Se pa pozna, da je bilo listnato testo pregneteno in nima več tiste krhkosti.


Pa dober tek.

P.s.: prepustite se domišljiji in okusom. Šunko se lahko nadomesti s koščki piščanca ali gobami za vegetarijance. Sir je lahko tudi kak drug. Če ne uporabite pora, dajte malo čebule.

3 komentarji:

Hali pravi ...

Mhmhm prekrasen prikaz. Bom ob priliki poskusila narest!Hvala!

Rastlinica pravi ...

O super. To bomo sigurno sprobali!!

Anonimni pravi ...

Ovo super izgleda! Rekla bih da je jako ukusno!
Hvala ti na ucescu u mom blog candy-ju i srecno!

pozdrav, Vanja