petek, 15. maj 2009

Cel kup nagrad







Že oni dan sem dobila nagrado od Alenke in jo podelila naprej. Potem sta mi isto nagrado podelili še Bolha in Tulpika. Vsem trem še enkrat hvala. Vsem jo tudi vračam. Sicer pa je ne bom podeljevala še enkrat, saj sem jo predvčerajšnjim.




Poleg te, pa mi je Bolha podelila še tri nagrade:






Ker danes nisem razpoložena za kako posamezno podeljevanje in ker za nekatere od njih niti ne vem točno kaj pomenijo :), jih podeljujem kar vsem, ki vsaj včasih pokukajo na moj blog in pustijo (ali pa ne) kak komentar. In podeljujem jih vsem blogerkam, saj je vsak blog po svoje čudovit. In kakršnokoli poimensko naštevanje ponavadi naredi krivico.
Tebi, ki to bereš pa: Tvoj blog je čudovit :)

Zdaj pa grem naredit še kako voščilnico in pospravit sobo, saj pride jutri hči domov. Sem se ji čez celo posteljo razkomotila z mojim materialom .

1 komentar:

Tulpika pravi ...

Hvala, enako, Suzy! :)))
In LP, Tulpika