ponedeljek, 4. maj 2009

Ogrlice za spremembo

Tokrat ni nastala voščilnica, pač pa ogrlice. Pa še kakšna je v nastajanju. Pred prazniki sem bila v Levčku in sem si nabavila nov material. Zato smo to hitro preizkusili. No, napaka te ogrlice? Premalo razlike v dolžini med posameznimi žicami. Bi izpadlo lepše. Bomo znali za naslednjič.



Naslednja pa je že nekaj časa v nastajanju, in sem jo zdaj dokončala, ker je na Jewellery challenge potrebno narediti belo ogrlico. Kaj lažjega kot dokončati že napol pripravljeno. Včasih pride prav kaka brca :)
I made this one for Jewellery challenge, because they ask for something white.I have it allready in work, but now i finished it.



Pa še candy roll:
Yvone bo 29. maja izžrebala dobitnico tega bonbončka.

9 komentarjev:

Barbi pravi ...

Vau, a zdaj boš za izzive delala kar ogrlice? Boš imela zalogo čestitk in ogrlic ... ni slaba ideja.

Tista rozika je pa superska, nič premalo razlike.

DidiArt pravi ...

ja krasno, no lepa reč, sedaj pa bomo gledali še serijo novega nakita, kar tako malo za spremembo, čudovito je oboje...

Moni pravi ...

Prava lepotička je tale verižica! Tale izziv je pa fajn, se ga bom včasih še jaz udeležila! Lp, moni

Maja pravi ...

Super! Všeč mi je, kako si napeljala solzice!

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Obe sta prav lepi. In prvi prav paše taka dolžina.
Lp, Nataša.

Anonimni pravi ...

Prelepe ogrlice! :)

Poz, Vanja

*~*~*janja*~*~* pravi ...

Lepe lepe, rozika je tudi meni vsec (pa ceprav je roza :P)

Suzy pravi ...

Joj,joj,joj. Pa tisto sploh ni roza, ampak vijola :::)

tiggertastic pravi ...

suzy this is absolutely stunning, what a amazing WHITE and very pretty make.

thank you for playing along,

Sarah xx