torek, 30. junij 2009

An award - nagrada

Že prejšnji teden mi je Valems podelila nagrado:





Doslej mi še ni zneslo objavit, zdaj pa bom to popravila. Valems hvala!


Z nagrado pa sem dobila tudi nalogo: napisati 10 stvari o sebi in jo podeliti 7 blogom oz. blogericam. Tole pa je malo težji del. Pisati o sebi? Uh, najtežje. Pa vseeno poskusimo:

1. Vedno sem zelo rada brala, kar pa zadnje čase malo trpi na račun ustvarjanja in bloganja.

2. Rada kuham in pečem. Seveda dobre stvari tudi rada pojem :)

3. Moja skrita želja so potovanja, vendar žal zelo skrita :( oz. malo izvedljiva.

4. Zelo nerada na netu pišem o sebi (zato ta post spravljam skupaj že nekaj dni)

5. Predam se. Niti pol nisem napisla, pa mi že primanjkuje idej. Se niti ne bom več trudila. Žal.

Prav tako ne bom napisala ljudi, ki jim to nagrado predajam. Če si je kdo želi, naj si jo kar sam vzame. Tudi to je nehvaležno delo teh nagrad :) oz verižnih pisem.
Hmm. Zakaj ni objavilo? popravljam datum in poskušam ponovno.



2 komentarja:

DidiArt pravi ...

pa povabi prijatelje, da kaj napišejo o tebi, to je veliko lažje: jaz bi povedala nekaj o moji prijateljici, je velikega srca, rada priskoči na pomoč, rada deli svoj dragoceni čas s svojimi prijatelji, je marljiva, ustvarjalna, se razdaja za vse...

Suzy pravi ...

Didi, hvala :)