ponedeljek, 21. september 2009

Ups...obletnica, pa še sladko

Ops. Pravkar sem odkrila, da imam blog že več kot 1 leto. 11. septembra je bila obletnica. Z vso gužvo, ki sem jo imela, pa mi je datum čisto ušel. Bo treba popravit napako in nekaj naredit v tej smeri. :)Pa še veliki album sem končala. Torej že dva razloga za proslavljanje. Vzamem v razmislek in se vrnem zvečer :)


Ko sem že tu, pa še kak bonbonček.

Jude dnevno podarja bonbončke. Danes je že 19.dan, ampak kaj, ko vsakič zahteva objavo, meni se pa to ne ljubi. No, danes pa bom.

Jude has daily giveaway. And i wish to tell you about her alzeinheimers fund raising. Read more obut it on her blog.

2 komentarja:

Alenka pravi ...

Čestitke za ustvarjanje bloga že eno leto- olala!!!In pa za dokončanje albuma- to ni mačji kašelj:):)

jude pravi ...

Thanks so much for supporting my alzehimers funding and also entering my daily blog candy.thanks for joining in
hugs judex