četrtek, 24. december 2009

Vesel Božič

Sicer je Božič šele jutri, a meni je bil današnji večer vedno največ vreden. Že iz otroških let se spominjam sladkega pričakovanja tega večera. Krašenja jelke in postavljanja jaslic. Iz kuhinje je sladko dišalo po fanclih. Najboljši so še topli. In potem polnočnica.
Zjutraj pa vstat in v šolo. :). Božič je bil navaden delovni dan. Brez kakega posebnega kosila, brez maše in slovesnosti. Vse sladkosti so bile v današnjem večeru.

uh. Mama me je klicala in povedala, da ni vse tako, kot se spominjam. Da je maša bila, da smo imeli vedno boljše kosilo...Če ona tako pravi bo najbrž res. Ampak v mojih spominih še vedno ostaja čaroben le predbožični večer.


6 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Ja bilo je res prav zanimivo to pred leti, ker je Božič res nosil s seboj nekaj več skrivnostnega, ko smo napol skrivali, da ga praznujemo. Taki so bili časi. Ampak se tudi dobro spomnim, tistega prvega leta, ko je bilo rečeno, da je lahko doma na 25-tega kdor želi, ni bil še uradno praznik. Dobro se spomnim, da sem ostala doma in bilo je res lepo. Srečen, vesel in blagoslovljen Božič želim.

Moni pravi ...

Zelo lepi čestitki Suzy! Me dolgo ni bilo na tvojem blogu!
Želim ti vesel Božič! Lp, Moni

MarikaGabez pravi ...

Tudi tebi vesel božič in srečne praznike Suzy. Hvala ti za vse in ostani takšna kot si.
Moji spomini vezani na božič so se rodili šele z mojo sedanjo družino. Moja prvotna družina o božiču niti potiho ni govorila, ne pomislila nanj.

Alenka pravi ...

Vesel Božič tudi tebi in lepo praznovanje želim!

Neža pravi ...

Lepo praznovanje tebi in tvoji družini :)

BojaMoja pravi ...

:) tudi jaz imam podobne spomine :))

Zvečer smo otroci krasili jelko, ki se je, poleg vseh okraskov, šibila pod težo tistih pisanih sladkornih bonbonov ... kaj bi dala, da bi se jih še dalo kupiti :)))), mami je pripravljala večerjo, ati pa je bil DJ za gramofonom :))).
Polnočnica je bila pri nas že ob desetih, saj so mnogi imeli kar dolgo pot do doma. Jah, včasih pač ni bilo toliko avtov, pa še dopusti so bili 25. prepovedani in je bila naslednji dan tako služba, kot šola.

Božičnega dneva nismo posebej praznovali - za nas je bil božič 24. zvečer :)