ponedeljek, 10. maj 2010

Potopis Iz Egipta - 3.del

Malo počasi gre meni to objavljanje, ampak...časa zmanjkuje. Ne pridem in ne pridem na čisto z delom. Pa še določeni problemi se pojavljajo vmes, ki mi kratijo koncentracijo.
No, nadaljujmo s petim dnem.

Sreda:
Spet zgodnji zajtrk in ogled Horovega templja. Nadaljevanje plovbe in ogled Kom Omba - še en tempelj. Pa spet plovba in še eno večerno presenečenje, ki je tokrat viselo s stropa.


Četrtek:
Tokrat pa temu ne moremo reči zgodnje vstajanje, saj smo praktično vstali sredi noči. Že ob dveh, da smo lahko ujeli zgodnji konvoj, ki nas je popeljal na dolgo pot skozi puščavo, na skrajni jug Egipta do znanega templja, Abu Simbel, ki so ga prestavili, da ga ni zalilo umetno jezero.
Na povratku smo se ustavili še na jezu največje elektrarne, zaradi katere je nastalo to ogromno Naserjevo jezero. Spotoma smo si ogledali še kamnolom, kjer so klesali granitne obeliske za templje in nedokončani obelisk, ki še vedo leži tam.
Popoldan še vožnja s feluko in obisk nubijske vasi. Zvečer pa še zadnje presenečenje :P


5 komentarjev:

Alenka pravi ...

Oh, oh kako bi jaz bila tam:):):):)

emanuela pravi ...

uf, kako dobro, sem šla brskat po mojih fotkah in prebujat takratne občutke.....kako bi bla ta trenutek tam....

Vladuška pravi ...

Prekrasno popotovanje in veliko novega in drugačnega. Super.

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Ah, Egipt! :) Lepo je bilo in upam, da ste bili tudi vi tako navdušeni kot smo bili mi. Lepo je gledati slike in se spominjati.

MarikaGabez pravi ...

Oh...tako kot Alenka......