nedelja, 25. september 2011

Srečanje otočank na obali

Forumašice z otoka zakladov se periodično srečujemo. Tokrat smo se zbrale na obali, na tradiocionalnem figovem srečanju. Združile smo moči in pripravile razstavo primork




Poleg tega smo pripravile tudi mizo istrske hrane. Škoda ker nimam nobene fotke, kjer bi se videlo celo, ampak sta tu samo ta dva utrinka. Kasneje  so se pridružile še fige in velik lonec bobičev.




Udeleženke srečanje pa so se za organizacijo zahvalile z darilci. Kaj darilci, to so bila že kar velika darila. Samo dve fotki že sortiranega:
Ustvarjalni material

Izdelki
Ne vidi se vsega, žal. Prav tako sem vse kave, čokolatine in podobno že pospravila.
No, jaz pa sem se za to zahvalila z vazico marmelade, zato sem jo zadnje čase toliko kuhala.

A da povem še kako sem se imela na srečanju? Super!!!! Nekatere smo šivale, druge so se učile kaligrafskega pisanja. Bilo je veliko čvekanja in dobre volje. Samo nečesa je bilo premalo: časa. Časa za čvek z vsemi in vsako posebej. Komaj čakam naslednje srečanje.

8 komentarjev:

Čarobna hišica pravi ...

Kakor lahko vidim ste se res imele fino (sicer ne vem kdaj še v Dekanih ni blo fino ;op) ... imele ste krasno razstavo in izvrstno pojedino ... ;o)

Andreja pravi ...

Verjamem, da ste uživale na polno in da je bilo srečanje čudovito!
Lepo :-))

Tanja E. pravi ...

Uf, ste pa res uživale! LP:)

Vladuška pravi ...

Tole je moralo biti fino. Od obloženih miz, do različnih fantastičnih izdelkov. Super.

moi pravi ...

Krasna so taka srečanja, ti dajo veliko energije za naprej.

Andreja pravi ...

Videti je da ste se imele res lepo.

iris-irena pravi ...

sem zamudila eno super srečanje; že po fotkah vidim, da je bilo enkratno - krasna razstava, primorski sadeži ..... skratka, lahko mi je žal!!!!!!

iris-irena pravi ...

vidim, da sm veliko zamudila. čudovita razstava primork!!! potem dobrote primorske narave ..... obložena miza ......, vem, da mi je lahko pošteno žal!!!!!!