nedelja, 30. oktober 2011

Kuhan krompir, skuta, melancani

Ker smo na kosilu danes samo trije. In ker ne rabim nič skrbet za jutri, kar se poredko zgodi, je danes na vrsti dan kulinaričnih eksperimentov. Za osnovo je goveja juha - da gremo na sigurno. Pa da ne bi bili slučajno lačni, sem naredila še par palačink za v juho. V nadaljevanju meso iz juhe.
Zdaj pa naprej. Od včeraj mi je ostal kuhan krompir. V hladilniku sem našla skuto, ki sem jo te dni kupila, pa mi samostojno ne gre, zato jo bom uporabila pri kuhi. Na vrtu so še melancani. Kaj se da s tem naredit?

Melancane sem olupila in narezala na približno cm debele rezine, posolila in pustila, da spustijo vodo.

Kasneje sem jih narezala na kockice in vrgla v vrelo vodo, kjer so se par minut kuhali.
Na par žlicah vročega olivnega olja sem na hitro popražila 4 na koščke zrezane majhne, sladke feferone in gor vrgla odcejene melancane. Vse skupaj sem dušila cca pol ure, nato pa dodala sesekljan petršilj in česen ter listek bazillike. Še malo podušila, čisto malo dosolila in popoprala - priloga je končana. Komentar moje hčere: ne slikaj tega, ker zgleda škifozno :P

Pa še krompir. Kuhan krompir sem olupila in narezala na rezine. Posebej sem zmešala skuto, jajce in prepražene koščke pršuta ( je bil ravno en konček pršuta za porabit), še malo posolila in popoprala.


V tako narejeno skutino zmes sem na hitro vmešala krompir in vse skupaj raztegnila v pekač in dala v pečico. Kasneje sem na dodala koščke sotilet in nazaj v še toplo pečico, da se je sir stopil.

Seveda sem pozabila slikat dokler je bilo še celo. Sem pa potem vse skupaj na krožniku ujela

Ja, melancanov sem si vzela malo, ker so tudi meni izgledali škifozno, ampak so bili dobri.
Eksperiment uspel. Kosilo je bilo enkratno.

2 komentarja:

Didi pravi ...

ja iz enega v drugo ustvarjanje, samo da se paca.. :) pa smo srečni, zgleda kar mjami...

Vladuška pravi ...

Včasih je tako početje tako fajn. Pogledaš po vrtu ali hladnilniku kaj je na voljo in nekaj ščaraš, take stvari znajo biti zelo dobre. Tole vašo kosilo meni prav dobro zgleda, kar pa se malancanov tiče, pa pripravljen izgled pri njih ni nikoli kaj prida :)