sreda, 26. oktober 2011

Spominska darilca

Ker pa se zadnje čase ob okroglih obletnicah dajejo zahvalna darilca, sem to želela naredit tudi jaz. Po nekaj tednih tuhtanja, sem v sredo končno našla idejo za knjižna kazala. Izdelala približen prototip, ki mi ni bil naj naj všeč in čakala Anchy, da mi pove svoje mnenje. Do tega sem prišla komaj v četrtek zvečer in se vrgla v serijsko proizvodnjo.


Pa še zahvalno besedilo si je bilo treba izmislit in pripravit. V četrtek do poznega, v petek po peki peciva in ostalih opravkih spet, pa še v soboto zjutraj, trakci pa so prišli na vrsto še zadnji hip, ko so bili krožniki že na mizi.
Slike narave iz starega koledarja, prilepljene na valovit karton. Zadaj bel listek z zahvalo. Moder trakec ( če pa je bilo vse nakako v modri barvi ) in vabila so bila že med gosti postavljena na mizo.

3 komentarji:

Biljana pravi ...

Luštno in uporabno.

MarikaGabez pravi ...

Dobro si tole naredila in takole na kuščku izgledajo fenomenalno.

Vladuška pravi ...

Super, lepo darilce in presenečenje.