torek, 13. december 2011

Za 40 let

No, še en dolg. Tudi sodelavka je praznovala. In to kar okrogla leta, zato se je bilo treba še posebej potrudit. Ker pa je za štose, je bila prilika uporabit tole sličico. In res se je iz srca nasmejala, ko jo je videla. Naredila sem easel voščilnico, da je malo bolj posebna.


Ker pa smo se v službi "kregali" kdo piše lepše ( pišemo vsi bolj po mačje), sem se odločila, da poprosim prijatelja, da mi napiše s kaligrafijo. Potem pa pozabila in zadnji večer pisala pač sama. Koliko pomeni pravo pisalo. Komentar sodelavke: a vidiš kaj pomeni, če napiše nekdo, ki zna. Ko sem ji povedala, da sem napisala jaz, kar verjeti ni hotela. Pa saj ne, da je to kaligrafija. Izpadlo je pa dobro.

1 komentar:

iris-irena pravi ...

krasno je izpadla tale čestitka in verjamem, da je bila tudi pisava super!