nedelja, 04. december 2011

Valovita lepenka

V tem času je bilo narejenih kar nekaj voščilnic, ampak enostavno zmanjkuje časa za objave. So bili zadnji tedni zelo intenzivni. No, zdaj sem na dopustu, pa vas bom z objavami kar zasula :)

Spet serija iz ostankov papirjev, smrekic...Sorodna jim je valovita lepenka.
A mi kdo pove kako se tega hudiča lahko zravna??? No, ne mislim na te valovčke, ampak na to, da je ta papir ponavadi v roli in tega ne morem zravnat. En teden je bilo pod obtežitvijo. Valovi so se skoraj zravnali. Ko sem vzela izpod obtežitve, pa je spet skočilo v rolico.

6 komentarjev:

Andreja pravi ...

Zelo luštna serija. Ta valovita lepenka vedno izpade dobro.

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

ooo, valovita lepenka mi je bila vedno všeč ;)

Vladuška pravi ...

Žal nimam nobenega nasveta, kako poravnati lepenko. Je pa drugače meni tudi zelo všeč in da poseben efekt. Lušne so te tvoje čestitke.

iris pravi ...

krasne voščilnice. lepenka jih res naredi take - efektne!
da ni zvita, je potrebno kupit tako, ki jo imajo v posebnih mapah-pregrdah v trgovini in jo vsekakor ne smeš zrolat, ko jo odneseš domov.

moi pravi ...

Super ideja z valovito lepenko. kako jo zravnati pa ti ne bi vedela povedati. Mogoče spodaj prilepiš kaj tršega, npr. palčko od sladoleda ali pa jo celo uporabiš za borduro :)

Špela pravi ...

Fajn serija. No, jaz kupujem samo tam, kjer imajo pole v pregradah, kar je zvito naj imajo kar sami, ker se več ne poravna. Ko nesem domov, mi seveda rahlo zrolajo, ampak doma pa takoj narazen in spravljam pokončno med dve lepenki - uni sivi, 3mm.