četrtek, 28. marec 2013

Okroglo

Po dolgem času smo na otočku spet swapali. In ker sem že skoraj čutila pomanjkanje tega, sem se prijavila. Alenkina zahteva je bila okroglo. Najprej je bil ena ideja, ki se je potem malo spremenila. Nastal je potovalni mošnjiček za nakit. 

Je pa bilo to tako mici, da enostavno ni bilo dovolj za swap, pa sem mu dodala še vsebino.

uhane

ogrlico

prstan

Zraven darilca paše vizitka s podpisom in posvetilom. Pa smo nadaljevali z okroglim

In na koncu sem vse skupaj še okroglo zapakirala

Upam, da je moja swapika res zadovoljna. Od nje pa sem dobila čudovit kvačkan prtiček in voščilnico PP.


Epika, hvala, še tukaj :)

5 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudoviti izdelki,
super
Lp Tamara

Simona pravi ...

Super iziv in tudi tvoji izdelki so krasni.

Vladuška pravi ...

Krasno si vse pripravila in zapakirala v okroglem stilu :) in tudi prtiček je čudovit.

škrga pravi ...

Culica je super izpadla-dobro ti gre šivanje v krog, tudi vsebina je lepa. Ampak ob pogledu na embalažo sem se pa prav nasmejala.

Nena pravi ...

čudovito!