ponedeljek, 8. julij 2013

Bovec

Ker letos verjetno ne bo časa za kak pravi dopust... In ker sva bila že v Ameriki. In na Slovaškem...Si skušava privoščit čimveč vikend-oddihov. 
Zdaj je bil na vrsti Bovec. Kakšna sugestija za naslednji dvodnevni izlet?
 Gor sva šla že v petek zvečer, da bo ja vikend čimbolj izkoriščen. In pri Tolminu se nama je odprl pogled na sončni zahod. Precej drugačen kot sva ga navajena :)
Reka Koritnica


 Viseči most in dokaz, da sem si upala

 Seveda ne bi bilo tako kot treba, če ne bi dobila toče. Samo v Bovcu se je usuvala.
Celih 20 minut je tolklo. Potem a so je bili še drugi dan celi kupi ponekod.


Poleg ledu je bilo na gozdnih poteh ponekod zavito v meglico. Da je bil vtis nerealnosti v poletnem popoldnevu še bolj popoln.
Radovedne koze so takoj pritekle preverjat, če imava kaj za njih.
 in se razočarano odvrnile, ko so ugotovile, da ne bo nič.


Še pogled iz daljave na slap Boka. 
Ne, nisem šla do njega, ker mi kolesarjenje navzgor in navzdol ni všeč. Jaz vozim samo po ravnem :)


In vedno znova fascinirana nad barvo Soče. 
In vsakič mi v misli pride Gregorčičeva:

Krasna si bistra hči planin
brhka v prirodni si lepoti
ko ti prozornih globočin
nevihte temne srd ne moti....

...rad gledam ti v valove bodre
valove te zelenomodre: 
temna zelen planinskih trav
in vedra višnjevost višav
lepo se v njih je zlila.
Na  rosah sinjega neba
na rosah zelenih gora
lepoto to si pila.
Krasna si hči planin.

No, najbrž se njegovi verzi ne nanašajo na zajetje hidroelektrarne, ampak tu je njena modrina najbolj izrazita.

5 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Krasno je in lep izlet sta imela.

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

O Suzy, lepo, da si bila v mojem koncu. še lepše bi bilo, če bi šle na eno kofce skupaj, da bi se še osebno spoznale.
Kar se pa toče tiče,ja, je bila res pravo doživetje. Najbolj zanimivo pa, da po tistih 20ih minutah je vse spet izgledalo, kot da se ni nič zgodilo. Le bele zaplate in potolčeno zelenje je bil znak nekega "dogajanja".

Martina pravi ...

Vidva pa sta izkoristila vikend. Čudovito. Posočje te itak v vsakem letnem času prevzame. Sem vesela, da sem odkrila nov blog. Z veseljem še pridem.

Asyyka pravi ...

Čudovito. Ta del Slovenije bo vedno eden izmed mojih naljubših.

Smo pa točno na temle visečem mostu, v 6 razredu osnovne šole deklamirali Soči. Profesorici se je ful fajn zdelo, če imamo malo učenja tudi v šoli v naravi. :)

iris-irena pravi ...

krasna reportaža,
lp