sreda, 24. julij 2013

Diši po lavandi

Spet je prišlo vabilo na žetev lavande. Seveda ravno na vikend, ko sem bila vabljena na sto koncev. Ampak se je izšlo. Končno.

Če slikajo vsi, ne rabim še jaz, a ne? In seveda pol nimam slik. Pa tako lepo je bilo.
 In vonja tudi ne morem deliti z vami.
 Mogoče pa le.
Malo ga bom ujela v vrečke in jih razposlala okoli.
Bi ga bila deležna tudi ti?
Do konca meseca je čas. Se bom potrudila naredit 3 vrečke za vas.
 


 In ko nepričakovano srečaš še dolgoletno prijateljico je dan še lepši.




6 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Meni se zdi, da tole kar do sem disi. Krasno polje sivke.

Sonja pravi ...

Včeraj sem se kopala v vonju sivke, ki jo je imela ena od kofetaric sabo. Bi bilo pa veliko bolj prijetno, če bi soboto preživela na vašem koncu vasi.. Verjamem, da ste se imele super :)

Simona pravi ...

Po moje si uživala. Privoščim ti!

flo pravi ...

a veš da sem se danes ko smo se peljali z dopusta spomnila nate. Sem nekje ob cesti zasledila prodajalce fig in rekla tako na glas možu:"Moram Suzy vprašat kako ona naredi figovo marmelado?" Itak mu ni blo nič jasno, razlagala mu pa potem tudi nisem ničesar. No zdaj pa še ta sivka. Jaz moram 1x v živo na ta polja, v to barvo, v vonj, v .....

Anonimni pravi ...

joj, imam kar vonj sivke pred nosom, ko gledam fotke in berem tvoj zapis.
upam, da ga je ostalo na tebi tudi po tuširanju????

lp

Anonimni pravi ...

.. se nisem podpisala...
lp
iris