petek, 19. december 2008

19.dan in poln poštni nabiralnik

Danes me je pričakal poln poštni nabiralnik. Moj pridni poštar je eno veliko kuverto kar na vrh položu, da se ne zmečka. No, mogoče pa je bila preveč debela in trda in je ni mogu prepognit :)) V ta veliki kuverti je bil bombonček, ki sem ga zadela pri Mariki. Wau, kaki papirji in traki in ...skratka: wauuuu bombonček sem dobila.
Pa še ena kuverta je bila v nabiralniku. Prispel je tudi Swapek od Blackwooman. V njem fantastično darilce in prav tako fantastična čestitka. Ko bom smela, ju pokažem. Upam, da bo kmalu.

Še nekaj poskusov pri Katarini nam ostaja. Še je nekaj dni v adventnem koledarju in s tem upanje, da bom izžrebana.
Moram pa povedati, dase mi zmeraj več materiala za objavo nabira, a kaj, ko zaenkrat še ne smem. :)

Ni komentarjev: