sreda, 27. maj 2009

Mudi se...

Mudi se, saj je danes že sreda. Joj, pa saj ni res. Pa toliko vsega je še v planu do konca tedna. In seveda je danes zadnji čas za sodelovanje na Three clovers design, kjer Kerry želi črno - belo in eno tretjo barvo. Zelo hitro narejena, enostavna kartica.


Last day for chalenge on Three clovers design. Kerry wish: blac- white and one other color. I made this quick and simple card.

10 komentarjev:

Moni pravi ...

Čudovita je, tale štampiljka mi je pa prav všeč! Lp, Moni

Vladka pravi ...

Simpaticna cestitka!

MarikaGabez pravi ...

Lepa....in štempiljka muce je res prav posrečena.

Sue from Oregon pravi ...

Fun card...thanks for joining this week!

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Lepo si skombinirala čestitko. Mačkica je krasna. :)
Lp, Nataša.

zabica67 pravi ...

Oj! Sem morala pokukat na tvoj blog. Mi je všeč, ko imaš svoj stil intale muca mi je zelo všeč. Se beremo!

DidiArt pravi ...

ja mal pa moram pokukat, kaj dela moja prijateljica... zdaj vidim, zakaj ni več časa za čvekec :) lepo ti tole ustvarjaš... pozdravček

Jana pravi ...

Kakšna luštna mačkica. :)

Alenka pravi ...

Tale štempiljka je prav luštna in lepa čestitka je nastala.Aja ti bom kar tukaj povedala, marmelada je za prste lizat.:):):)

Anonimni pravi ...

Jako lepa cestitka!Svidja mi se papir, a macka je stvarno extra. :)

Poz, Vanja