sobota, 16. januar 2010

Ha,ha,ha

Že predvčerajšnjim sem naredila to voščilnico po izzivu na Saturday chalenge. Pa sem jo pozabila objavit. Ko sem zdaj preverjala, če je izziv še aktualen, sem našla novi izziv : muzikalično. Kaj bolj kot note. Torej sem jo naredila že vnaprej :)

I did this card yesterday for chalenge 65 on Saturday chalenge, but i forgot to show it. Today i look, and ther is a new clanege nr.66: musical. What more than notes?I did my card a day before.

12 komentarjev:

DidiArt pravi ...

opa.. tole pa je čudovito.. mi je všeč..

Unknown pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Alenka pravi ...

Spet lepo!

Jane (Carroll's Creations) pravi ...

Beautiful

Thanks for joining us on SCSC :)

Hugs Jane x

moi pravi ...

O, zanimivo ;)
Čestitka pa je lušna.

MarikaGabez pravi ...

Spet lepotička.

Vladuška pravi ...

No vidiš, v vsakem primeru je prišla prav za izziv in lepo si jo naredila, mi je všeč.

Dotty Jo pravi ...

This is lovely, great colours! Jo x

Cathy pravi ...

Lovely card.
Thank you for joining in the SCSC this time.
Cathy xx

Mel X pravi ...

Hey, well done you - its sort of a two in one then just for SCSC lol!! Fabulous card. Love the colours and the vintage feel of it all. The musical papers work soo well - and well done on the sketch from last week too.

Thankyou for playing with us at SCSC - you got to post it in the end! Oh, and good luck in the draw

Mel X

debby4000 pravi ...

Lovely vintage card, adorable cute image.
luv
Debby

Helen pravi ...

Wow - you must be psychic! lol
Lovely card!
Thanks for joining us the SCSC!
Helen x