sreda, 14. april 2010

Serija

Pred časom sem naredila eno voščilnico. Prejemnica se je nad njo tako navdušila, da mi je naročila 5 enakih? Enakih? Ne, to pa ne gre. Kljub strogim pogojem z njene strani, je vsaka svoj unikat. Vsaka malo drugačna.

7 komentarjev:

Nataša pravi ...

Lepa serija. Na čisto prvi, hitri pogled so enake, potem se pa opazijo razlike... Pa barva je taka fajna, umirjena.

MarikaGabez pravi ...

Ooooooo....super ti je tole uspelo!
Lepe barve, motivi, postavitve in vsaka drugačna. TO je tisto, kar mene tako privlači.

Sonja pravi ...

Lepa serija, podobne, ampak vsaka unikatna :)

Vladuška pravi ...

Ja, ne gre, da bi človek kar enake čestitke delal. Tudi meni to ne znese. Treba je zamenjati vsaj kako malenkost.

Andreja pravi ...

Čudovite so in res vsaka je unikat :-))

Alenka pravi ...

Čudovito, vse enake , vse različne:):):)

BojaMoja pravi ...

A ti ne gre, da bi bile vse enake? :))))) pohvalno, da si vsako naredila malček drugače :)


No, jaz pa rada delam po kopitu, ker lahko tako v kratkem času naredim veliko čestitk. Za novoletne je to zelo pomembno :)))