torek, 18. maj 2010

Še sem tu

Ja, še sem tu. Čeprav nisem nič objavila že en teden. Čeprav nič ne ustvarjam. Čeprav nisem bila na srečanju. Čeprav komaj kaj berem in še manj komentiram po drugih blogih. Še sem tu.
In nič ni narobe z mano. Še vedno mi zmanjkuje časa. Še vedno ne uspem narediti niti delčka tistega kar bi si želela. Ampak ...tu sem. Z vsemi mojimi mislimi, željami, občutki. Z vso srečo in vso žalostjo. Z vsem kar mi pripada.

5 komentarjev:

DODO pravi ...

Imajo tudi tako kratki vzkliki globok odmev.

Alenka pravi ...

Suzy daj mi prosim pošlji na moj mail naslov, ker si dobila pri meni bonbonček:)

Maja pravi ...

Hvala, ker si me potolažila, ker se podpišem pod vse!

Mojca pravi ...

bodi. samo bodi. že to, da znaš vzeti in sprejeti, kar je zate, je privilegij.

itak pa podpis, ja, podpis ...

DidiArt pravi ...

no vidiš, še do sladkarij ti ni več, pogrešam te... pa vem, da prideš nazaj z novim elanom, včasih so tudi taki dnevi, tedni... vsak najbrž poznata take dneve... bodi lepo