četrtek, 19. avgust 2010

Sila kola lomi...

Sila kola lomi, pravijo. In jutri potrebujem eno čestitko. Pa še napisati mi jo nekdo mora, zato je bil danes res skrajni čas. Če pa že delam čestitko in nimam ideje, ker sem čisto ven padla....pokukam malo po izzivih. Narejena je po predlogi na Friday sketchers. Nanjo bom sicer dodala še št. 70, ker gre za 70. rojstni dan, a mi jo mora Vavin mož še napisat. Tudi to bo s kaligrafijo.(Ups, nisem ga še vprašala). Ker pa je izziv petkov, jo objavljam že zdaj, čeprav nekaj manjka, ampak za izziv nič bistvenega.


Odtis sem dobila od ene prijazne otočanke (je bila mogoče Kokica?) Čisto nič barvala, samo nalepila.

3 komentarji:

Neža pravi ...

Zelo lepa je. Še vedno ti gre čestitkanje izvrstno od rok, saj ko bodo krajši dnevi, boš pa spet malo bolj aktivna na tem področju, ane? Vem, da je sedaj zunaj več kot dovolj dela ;) A so fige že zrele :))))

Anonimni pravi ...

meni je zelo lepa!!!

lp
iris

Vladka pravi ...

Lepa, umirjena čestitka!

Glede odtisa pa se ne motiš ;)