petek, 1. oktober 2010

Za ženske

Jutri rabim eno voščilnico!!!
ok, bom nocoj naredila. In ker ne morem naredit ene, pač pa morata bit na izbiro vsaj dve. In ker je škatla seveda prazna. Sta nastali ti dve voščilici. Kolegica je po pričakovanjih izbrala tisto z lokvanji, modra pa je ostala za v škatlo. A do tja sploh ni uspela priti, ko me je klicala prijateljica. Čez 15 minut sem pri tebi. Rabim eno voščilnico. Uh. Še sreča za mojo previdnost. Pa je šla še modra.



In škatla je še vedno prazna. Da pa se v njej ne nabere pajčevina, je v nastajanju še nekaj novih voščilnic. Pokažem, ko končam in poslikam.

3 komentarji:

Vladuška pravi ...

Super in pametno, da si naredila 2. Sta mi všeč ta dva motiva.

MarikaGabez pravi ...

No vidiš, kako se je vse lepo izteklo.
Sedaj bomo pa mi čakali novih.

DidiArt pravi ...

ja obe sta bili krasni... ni čudno, da sta odšli še skoraj vroči.. lepo nadaljuj..