ponedeljek, 27. december 2010

Pod božičnim drevescem

Pod jelko se zbirajo darilca.

Letos čistimo kupe nahrčkanega materiala. Flis, ki že kako leto čaka v predalu sem predelala v kapice, škorenjčke in rokavičke. Stekleničke sem napolnila z likerji...
V škorenjčke pa smo dali čokolatinčke. Ti pa niso nahrčkani :P
Zraven pa je privezano še voščilo.

Pa še pogled na celo drevesce. Pogled na vsebino spodaj se pa itak dnevno spreminja :)

6 komentarjev:

Teja pravi ...

Lep pogled, ni kaj reči (:

MarikaGabez pravi ...

Lep pogled se zdi tudi meni.

Mojca pravi ...

ooo, tule pa je kaj videt :) ne sam videt, hehe... zato se pa spreminja :)

Vladuška pravi ...

ooo, koliko darilc, steklenick in ostalega. Lepo.

Simona pravi ...

Ooo, koliko darilc.
Hvala za čudovito voščilnico!

DidiArt pravi ...

ČUDOVITO... en mini škorenjček je tudi pri meni, na žalost čokolatinček ni mogel not... :) zdaj šele vem, zakaj si potrebovala filc... srečnoooo