sobota, 12. februar 2011

Uh...za moškega

Kolegica me je prosila, da ji naredim čestitko za sina. Ampak te moške so meni vedno problem. Pa sem malo brskala po blogih, malo mi je Irna pomagala in pri An.La sem našla všečno idejo, ki sem jo kar kopirala. Moram pa priznati, da mi je original pri Andreji veliko bolj všeč :)

6 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Tudi tvoja je prav všečna in mislim, da bo povsem Ok za moškega, za katere je res vedno problem delat čestitke :))

Vladka pravi ...

Preprosta, ampak mi je zelooooo všeč :)

Tanja E. pravi ...

Tudi tvoja je prav lepo izpadla, všeč mi je, kako si vejice porazdelila po čestitki v barvi številke in kako si vrvice prepletla s središčem v gumbu. LP:)

MarikaGabez pravi ...

Čisto dobro ti je uspela.
Meni je všeč.

Andreja pravi ...

HVALA za omembo moje malenkosti :-))
Ampak tale tridesetka je prav fletna, lepo si jo skombinirala!

flo pravi ...

lepa preprosta voščilnica, krasne barve