nedelja, 8. marec 2009

Iščem izzive

Sicer sem obljubila drugačno objavo za popoldan, a so me zamikle čestitke. No, eno nujno rabim, ker jo moram jutri dat na pošto. Ima kolegica rojstni dan. Pa sem razmišljala kaj bi ji naredila. In sem se spomnila izziva na Magnolia chalenge, kjer so želeli Tildo, rdečo barvo in jesen. Ta kombinacija me mika že odkar sem jo videla. Ko pa sem šla na blog preverjat, sem ugotovila, da je ta izziv že minil in sem jo potem naredila bolj spomladansko. Sem jo pa zato naredila po receptu 3-2-1 za Penny black ( izziv št. 39) To je 3 razcepke, 2 traka in ena rožica. Edino ne vem, če bo v redu, ker Tildika pač ni penny black štampiljka ( vsaj zdi se mi tako). Ampak ni važno. Jaz imam eno zanimivo čestitko več na zalogi.
V brskanju po izzivih pa sem našla tudi tale izziv na Papertake weekly, kjer želijo roza, oranžno in čokoladno rjavo. Roza glih ne, ostali barvi pa sta kot naročeni za Irno. Pa sem naredila še to čestitko.
Tildika je oblečena v roza oblekico, vse ostalo pa je oranžno in čokoladno rjavo. Senčeno je z rjavim distresserjem, razcepki pa so oranžni. To čestitko moram slikat še pri dnevu, saj se na tem skenu ne vidi kako je narejena. Slikica bo jutri (upam)

In potem sem ugotovila, da sem v formi, med izzivi pa je bila še ena čudna postavitev, ki me je malček zamikala. Na just chrismas and birtday cards je objavljen tale schetch

Na A spoon full of sugar pa želijo trgane robove. Nastala je tale čestitka. Najbrž ne bo prišla v poštev za prvi izziv, saj na njej ni slike, še manj pa kakega napisa, ampak meni je izredno všeč. In to je zame cilj izzivov. Dobiti idejo za izdelavo čestitke. Tudi to bom še enkrat slikala, saj ji skeniranje dela krivico. Na beli osnovi je nalepljen rjav ovojni papir, ki sem ga poštempljala z temno rdečo pisavo in osenčila z istim distreserjem. Čez je prozoren rdeč trak in natrgan papir s čokoladno rjavimi rožicami. Temno bordo rožica je pritrjena z netkom v obliki rožice ( ki se ga tu sploh ne vidi), poleg pa so še tri rožice iz čipke. Ugotavljam, da nujno rabim prima rožice, saj je to zadnja, ki sem jo še imela iz Petyinega darila.

6 komentarjev:

Moni pravi ...

Zelo lepe čeatitke in veliko sreče pri izzivih! Lp, Moni

Alenka pravi ...

Veliko sreče pri izzivih. Lepe čestitke so nastale.

MarikaGabez pravi ...

Lepo so ti uspele in veliko sreče pri izzivih.

Linanna DESIGNS pravi ...

Gorgeous cards Suzy, thank you for joining in our challenge this week and good kluck. Linda x

Mrs Mayne pravi ...

Lovely cards Suzy! Thanks for joining us for the PTW challenge! x

Stampin'Piper pravi ...

Great Card!

Thanks for joining us!

Hugs Tanja
(JCBC Team)