četrtek, 19. marec 2009

Produktiven večer

Ko sem sinoči zaključila z voščilnicami za novorojenčke, sem se še malo preusmerila v bolj resne vode. Sem bila pač pri volji za izdelavo voščilnic in so kar same letele skupaj.
Na Cute card Thursday sem našla to predlogo, ki je seveda veljala samo še včeraj, danes pa je že mimo.

Je pa zato še aktualna ta na Sketch Saturday . In ravno ta voščilnica mi je tako zelo všeč. In seveda sem ju skoraj pozabila napisati še na ABC chalenge, kjer želijo rožice. Rožice pa imata obe.
Na obeh je uporabljen servetek z rdečo vrtnico, ki sem ga zalikala na šeleshamer, štampiljka s pisavo in rdeč Distress ink za senčenje.

8 komentarjev:

Moni pravi ...

Čudoviti sta, lep sarvetek! Lp, Moni

Anja pravi ...

Meni sta všeč obe. Ozdaje s pisavo mi je sploh super :)

MarikaGabez pravi ...

O kako sta lepi......
Ta motiv vrtnice je nekaj izrednega. Ampak to...kako si sestavila skupaj, je pa spet čisto druga, čudovita zgodba.

Alenka pravi ...

Obe sta mi zelo všeč, lepi papirji, super motiv in odlična kompozicija.

Sandra pravi ...

Beautiful and very elegant cards.
Hugs
Sandra xx

Tina pravi ...

Oj, kako lepo si naredilavrtnični voščilnici. Vse skupaj zelo paše k motivu vrtnice! Pa moj priljubljen motiv pisave si lepo pokombinirala v celoto.

Jen pravi ...

Beautiful work, thanks for joining the ABC challenge this week.
Jen x

Victoria pravi ...

A lovely card -

Thank you for joining us on abc this week x