četrtek, 26. marec 2009

Spet avto

Nadaljuje se serija avtomobilov. So me kar osvojili. Zeleno. Ne vem, kje to pobiram, a zelene barve jaz ne preveč maram :) Postavitev je kar sama padla skupaj Na zeleno osnovo je šel kvadrat v diagonali, čezenj trak, ki sem ga odrezale od osnove, ker je bila preširoka. Malo belih črtic za popestritev, rjava štampiljka pisave, da ni preveč enobarvno, bel trak skozi netke. Na vrh pa diagonalno lepljena slikia. Malo bele, malo zelene, pa še malo bele. In še ena štiriperesna deteljica za srečo. Z rezanjem, luknjanjem in zlaganjem pa je bilo malo več dela, saj je bilo treba izmerit iz prilepit natančno v diagonlo ( no, ni ravno uspelo, bogve kaj bi nastalo, če ne bi tako natančno odmerila vse skupaj). Pa luknje za netke je bilo treba točno razporedit, sicer bi trak šel skozi kar brez veze. Rezultat pa mi je všeč.



Ker pa je danes četrtek in moj ustvarjalni večer ( se mi je pridružila še hči), je danes poleg te čestitke nastalo še par verižic. Pokažem jutri, ko bom slikala pri sončku.

6 komentarjev:

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Lepa čestitka, tile avtočki so fenomenalni. Glede zelene te pa razumem, kar sama skače na čestitke, čeprav je ne maraš kaj preveč. :):)
Lp, Nataša.

MarikaGabez pravi ...

Super avto, takšnega bi še jaz imela.Očitno pa ima tebe zelena rada.

Moni pravi ...

Čudovita je, ja tudi jaz ne maram zelene, pa se kar vedno pojavi na čestitki.Lep avto, a poveš a je sprintan ali je štampiljka? Lp, Moni

Suzy pravi ...

Moni, sprintan je. Jaz nimam štampiljk :)

Alenka pravi ...

Super avtomobilček, zelena na čestitki zelo lepo izgleda v vseh odtenkih. Drugače pa tudi v moji omari skoraj ni zelene, zato tudi jaz ne vem kako mi je tako všeč.

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Suzy, nekaj imam zate na blogu. Pridi pogledat.:)
Lp, Nataša.