sreda, 22. julij 2009

E stasera mi buto....

No, pa ne nocoj, ampak sem se že. Danes sem nastavila prvo stran mojega albuma. Papirčki so že urezani, postavitev določena, komentar napisan, ga je treba samo še v dokončno obliko spravit in naslov moram še nekako spravit na papir. Edino ta ideja je še nedokončana. Kako oblikovati naslov. Sprintati? na barvni papir? na enobarvni? Izrezati posamezne črke?

Zadnjič sem med komentarji dobila kar nekaj dobrih predlogov, ki jih bom (prilagojeno, seveda) tudi upoštevala. Hvala vsem za ustvarjalne komentarje. Se priporočam še naprej. Edino mi je žal, da ne smem nič pokazat :(

Včeraj pa mi je Moni podelila nagrado, ki naj bi jo tudi jaz podelila naprej 12 prijateljicam. Moni, hvala! Seveda jo podeljujem tudi tebi nazaj. Ampak piši na blogu tudi v slovenščini, prosim, ker meni je ta angleščina tako težka :(, da je raje ne preberem.
Torej nagrado podeljujem:
Moni
Alenka
Marika Gabez
Mravljica
Kokica
Barbi
Valems
Didi
Marija - marička
Dodo
Suzi
Rastlinica

No, saj bi jih lahko še naštevala, a je to tako nehvaležno delo. In določili so mejo 12. :)

12 komentarjev:

Moni pravi ...

Čestitke in hvala za nagradici! Pišem tudi v slovenščini, samo nagradic ne, ampak se bompotrudila! ;)
Komaj čakam da vidim tvoj albumček! Lp,Moni

Alenka pravi ...

O nagradice , hvala!Albumček je v delu, komaj čakam. Tvoj blog je zanimiv .Mi je bilo všeč, ko si naredila reportažo potovanja po Italiji- super. Se tako rada slinim po takih slikicah:):):)

Alenka pravi ...

Aja sem pozabila dodati, da bi bilo mogoče dobro naslov narediti iz posameznih izrezanih črk.Mogoče, ne vem sicer kako si si ti zamislila album.

Suzy pravi ...

Alenka, pravkar sem natisnila črke zelo vsaksebi, da jih bom lahko izrezala :) Hvala.

Vladka pravi ...

Hvala za nagradice Suzy!
Komaj čakam, da vidim tvoj scrapbook, vem, da bo čudovit! :)

Koki

MA-MI pravi ...

Črke za naslove lahko pobereš z neta (jih sprintaš in obrežeš) ali pa sama izbereš pisavo, to prezrcališ in natisneš na pisan papir (na hrbtno stran)in potem izrežeš. Vsekakor moraš izbirati med debelejšimi pisavami ali pa izbereš dovolj veliko pisavo. Pa srečno in veselo ustvarjanje!

Marija - Marička pravi ...

O, nagradice! Sem vedno vesela kakšne... hvala ti! Se pa tudi jaz že zelo veselim dneva, ko bo scrapbook ugledal luč sveta :))))). Madonca, smo radovedne! :p

DidiArt pravi ...

joj hvala... me čez vikend ni doma, pa glej kaj se vse dogaja, tud nagradica je priletela, super.. samo ne znam tega objaviti na svojem blogu, prosim za pomoč... moram vse za nazaj še pregledati po tvojem.. bodi fajn

Anonimni pravi ...

Hvala ti puno, Suzy! :)

Poz, Vanja

Anonimni pravi ...
Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.
Anonimni pravi ...
Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.
Anonimni pravi ...
Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.