petek, 17. julij 2009

Kako čas hiti

Čas beži. Tako hitro, da ne uspem naredit nič kar bi želela. Služba, kolesarjenje in kako nujno pospravljanje in kuhanje, pa ga že ni več. Zato tudi ne objavljam. Po blogih pokukam v prostih trenutkih v službi in največkrat niti ne uspem komentirat. To pa je tudi vse.
Kako minuto pa najdem za urejanje slik za album. Ja, potem, ko sem že vse zložila, sem ugotovila, da mi jih nekaj pomembnih manjka. In je bilo treba v lov za njimi. Ne bom na dolgo in široko, ampak me je pa stala, ta štorija iskanja fotk. Zdaj čakam še eno in potem je na vrsti še zadnje(upam) razvijanje. Po temu pa dokončni razpored v albumu. Ja, še nekaj moram poiskat, ampak ne vem kdaj. Imam pa nekaj strani že dodelanih. V glavi seveda. Kdaj bo tudi na papirju pa ne vem.
V tem času pa objavljam dve voščilnici, ki sem ju naredila že pred časom, a ju še nisem uspela objavit (vsaj zdi se mi). No, te dni sem nekje videla izziv za voščilnico nepravilne oblike. Torej jo prijavljam. Samo še izziv moram najti. Kasneje. Voščilnici sta narejeni po ideji ene tuje blogerice, vendar je link nekam zašel. Če ga kdo pozna, ga bom rade volje prilepila sem.

I need to say something: this shoes aren't my idea. I found it on one blog, but i lost the link. If someoen know....



P.s.: Našla. Izziv je na C.R.A.F.T. chalenge

17 komentarjev:

Alenka pravi ...

Kolk cort supergice!!!!

MarikaGabez pravi ...

HA!!!

Kot bi se dogovorili. Tudi pri meni je danes nastalo nekaj takšnega, le v roza izvedbi.

Čas pa......Te popolnoma razumem.

Jana pravi ...

Časa ni nikoli dovolj, res je. čeprav včasih se pa tudi zeloo vleče :)

čestitka mi je pa super1

Crafting Queen pravi ...

Adorable card, thanks for taking part in the CRAFT challenge. Anesha

Saskia pravi ...

Lovely work, very cute!!!

Thanks for joining us at CRAFT-challenge!

Sweet greetings,
Saskia :)

Vladka pravi ...

Ful so hude teniske :)

peggy pravi ...

Great work !!!


Thanks for joining us at CRAFT Challenge.

Good luck,

Peggy

Julie pravi ...

So cute. Thanks for taking part in the CRAFT challenge.
Julie x

Claire Phillips pravi ...

Great shoes...thanks for playing at C.R.A.F.T. Cheers Claire x

Crafting Queen pravi ...

Super card, love the shape. Thanks for taking part in the CRAFT challenge. Anesha

Anonimni pravi ...

Prelepe patike, odlicno izgledaju! Moram i ja probati da napravim tako nesto. :)
Poz, Vanja

Trimgym pravi ...

Great card, thanks for joining us at CRAFT Challenge this week and good luck.

Jo.

rozzyb pravi ...

fantastic card
hugs rozzy xx

McCrafty /Klavdija pravi ...

Kaj so dobre!

mi sello personal pravi ...

Ohh,this is so so beautiful hugs.....Josefa Laura

Kim Dellow pravi ...

Oh my goodness these are so cute Suzy! Kim

Ann pravi ...

Very nice!