nedelja, 19. julij 2009

Wif of joy - stamp kit candy

On Katarina's blog you can find out all about this great candy.

2 komentarja:

Rastlinica pravi ...

Jaz se moram najprej Suzy opravičiti, za takšen moj velik izostanek, več o tem zakaj in kako drugič in drugje... Suzy, ne morem verjet, kaj res sem bila izrežabana za bonbonček??? JUHUHU, tole je pa bilo čisto prvič :-) Ker nima posebne sreče, res ponavadi posebej ne pregledujem.
No, ker je zamuda že tako dolga, niti ne vem, če mi še pripada, če že ni šel kateri drugi.
Moj mail je rastlinica@hotmail.com , če me bonbonček še čaka....
HVALA za opombo na blog. Še kakšen teden ali dva, potem bom pa tudi jaz spet bolj pridna z ustvarjanjem ... vsaj upam, da bo potem že vse ok!

Moni pravi ...

Živjo, sporočam da imam nagradici zate na blogu! Lp, Moni