torek, 11. maj 2010

Potopis iz Egipta - 4. in zadnji del

No, še zadnja dva dneva.
Petek:
Spet vstajanje sredi noči, pot na letališče in polet proti Kairu. S prtljago vred smo se spakirali na avtobuse in si odšli ogledat najprej "tovarno" papirusa. Zame je pač to trgovina, kjer so nam pokazali kaj je papirus in kako ga spreminjajo v papirus :P

Naslednja postaja: Ogled piramid v Gizi. Res so veličastne, samo škoda, ker je naš lokalni vodič slabo razumel vodičko in nas je v par minutah stlačil nazaj na avtobus. Čisto na hitro smo uspeli narediit nekaj fotk. Nekateri so se tudi spustili v eno od manjših piramid, vendar se jaz z mojo klavstrofobijo tega nisem upala in sem ostala zunaj. Še hiter postanek za bližnji pogled na sfingo in že smo šli na kosilo. V restavracijo s pogledom na piramide....in smetišče. Po kosilu smo se naložili na avtobus in pozabili tam vse vodiče. Zato smo potem naredili kar dva kroga....okoli umazanega kanala...kjer je poleg kupov smeti plaval tudi crknjen konj.

Ko smo naložili še vodičko smo odšli še na ogled v tovarno parfumov...esenc ali kako jim že rečejo. Od vseh mogočih vonjev se je še moj prehlajeni nos odprl. Šele potem smo odšli v hotel, kjer so hitro minile še tiste urice do spanja.

Sobota:
Ker je bil polet iz jutranjih ur prestavljem na pozni večer, nam je bil podarjen še en dan. Nenapolnjen, neplaniran. Ponudili so nam 2 različna izleta. Eden je bil v Aleksandrijo...z zgodnjim vstajanjem, nekajurno vožnjo in povratkom zvečer, drugi pa veliko bolj relaxanten. Izbrala sva drugega. Zjutraj bi lahko spali do osmih, devetih, a sva bila že toliko natrenirana, da sva že ob šestih rogovilila po sobi. Pakiranje, zajtrk, sprehod.. Ob 11h pa na avtobus in na ogled koptskega dela Kaira. Ker pa je bilo ravno neko praznovanje smo obtičali v ozkih ulicah...in našli izhod skozi mesto mrtvih. Mesto, ki je zraslo na nekdanjem pokopališču... na grobovih...v grobnicah....kjer živi približno 5 milijonov ljudi.

Ogled citadele, mošej...in povratek v hotel, kjer smo samo pobrali prtljago in se odpeljali na bazar. Cele 3 ure smo imeli na razpolago. Za ogled...zapravljanje...barantanje...Zaradi preobilice časa smo zašli iz glavnih ulic v eno stransko...in kar pohiteli nazaj. Neprijetni občutki...umazanija...revščina...odrezanost od sveta.

In že je prišla ura za odhod na letališče. Še formalnosti, polet, avtobus do Kopra in domov smo prispeli v poznih jutranjih urah. Ja, ob petih je bilo za nas že pozno :P, navajeni nočnega vstajanja kot smo bili. Aja. To je bila že nedelja.

No. Čudovit dopust. Veliko videnega. Veliko novih doživetij. Izpolnjena dolgoletna želja.
Veliko stvari nisem napisala. Veliko se jih spominjam sedaj. Marsikaj je že ušlo iz spomina...pa sem rekla, da ne pozabim. Nikoli pa ne pozabim vtisov...revščine...umazanije...veličastja.

3 komentarji:

Andreja pravi ...

Hvala da si tole delila z nami. Prav užitek je bilo prebrati. Ja, res moram v Egipt!

Mojca pravi ...

krasno... in oprosti za favšijo na tej strani ekrana:)

Jana pravi ...

Si želim, da enkrat vse to dioživim tudi sama.
Hvala, ker si delila z nami in nas spustila v delček tvojih spominov. :)