torek, 2. marec 2010

Nekaj se dogaja

Včasih pomaga potožit, pojokat....pol dobiš kako brco in kako spodbudno besedo, pa se življenje odvija naprej. Lažje. Hitreje. Drugače.
Hvala vsem za komentarje na zadnjo objavo ( pa seveda na vse prejšnje). Že takoj naslednji dan sem se spravila malček k sebi. Ne pričakujte, da bo okrevanje bliskovito, ampak dogaja se.
Za pokušino....
transfer na fimo, ki smo ga delali na srečanju tam nekje v hribih nad Litijo. Saj transfer je bil končan že oni dan. Pa pečen tudi. Potreboval je le še malček brušenja in laka. Ter seveda vrvico na kateri visi. Zdaj pa je. Tukaj. Končan. Pa tudi za mojim vratom je že ponosno visel :) In ga pokažem še vam.

Še nekaj stvari je v fazi dokončevanja in bodo kmalu na ogled.

No, pa da povem kakšen način sem iznajdla zadnje tedne za dodatno izgubljanje časa (obljublja tudi izgubljanje kil): vsako jutro telovadim in vsak večer hodim ( z možem) na dolge sprehode. Cajt definitivno beži, kile malo manj. Očitno so precej navezane name. Nobena nesramnost ne pomaga, da bi se užalile in me zapustile.

9 komentarjev:

Maja pravi ...

Všeč mi je tale tvoj romantični transfer! Pohvalno, da si se spravila narediti nekaj zase. Jaz tudi: vedno tesneje se povezujem s čokolado. Se mi zdi, da postajava neločljivi:)

Mojca pravi ...

čudovit obesek - nak, takšnih lepotk že ne bi ustvarjala, če bi bila res davn. le kje dobiš voljo za sprehode? se pridem okužit :)

Alenka pravi ...

Lep transferček je nastal v hribih!Čestitke za aktivnosti.Ampak se mi zdi, da vsake kile obožujejo tistega, ki jih mora nositi.Moje so zelo podobne tvojim:):)- so najbrž v isto šolo hodile:):):)

moi pravi ...

O, kako lep obesek in verižica nasploh.
Pri sprehodu pa le vztrajajta, pa ne samo zaradi kil ;)

BojaMoja pravi ...

:))))))))) so kile preveč navezane nate :)))) kaj naj šele jaz rećem :)))

Suzy pravi ...

Bojamoja.:))) Tvoje tudi. Samo ti imaš malo več teh zvestih prijateljc ko jaz,no :)))))))))

Vladuška pravi ...

Prekrasen je ta obesek, zelo lep motiv in pisava za ozadje je super.

Ja, pridejo dnevi ko nam ni, ko nam ne gre, ampak tudi ti minejo. Še prej z močno voljo in očitno si se spopadla z vsem z malo več razgibavnja in to je zelo pohvalno. Le tako naprej.

McCrafty /Klavdija pravi ...

Zelo lep obesek!

Jana pravi ...

No, sem rekla, da te bo sonce predramilo? ! :) :)

Krasen obesek si naredila. Zelo mi je všeč!