ponedeljek, 8. marec 2010

Stekleničke upanja - izziv

Pred kratkim nas je Klavdija izzvala, da naredimo po 2 otroški steklenički upanja. Ni mi še uspelo. A ko sem bila v četrtek pri njej v pasaži maximarketa, mi je v roke potisnila stekleničke in rekla: evo, naredi! No, prav. Če sem že zato prišla v Ljubljano ( prvotni opravek je odpadu). Pa sva se z Anchy usedli k mizi in se lotili mečkanja. V družbi gre. Naredili sva vsaka 2. Otroški. Klavdija ju je spekla in polakirala kar v najinem imenu. Pa še na svojem blogu ju je objavila. Meni preostane samo, da slikice prilepim sem. Klavdija, hvala.

To sta moji. Cvetlična in pikapolonček.

Anchy pa se je še bolj potrudila (ja, kaj čem, če je bolj pridna in natančna od mame). Snežakova je prav lušna. Gospa Simpsonova pa čisto svoja kategorija. Vsaj zame :)

3 komentarji:

Alenka pravi ...

Zelo luštne BOH.Obe sta bili pridni.

moi pravi ...

Pridni, pridni!

moi pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.