nedelja, 6. januar 2013

Nedelja

Nedelje so lahko take ali drugačne. Današnja je bilo čisto u izi. Že navsezgodaj obiski. Kosilo za dva. Popoldanski sprehod. Lenarjenje ob topli peči.

Ker sva samo dva in ker je včeraj ostalo nekaj krompirja, sem danes dodala samo še malo mesa v omaki in zelenjavo. In ker sva samo dva se lahko malo igram in preizkušam. Na vrtu raste brstični ohrovt, ki ga še nismo imeli, pa sem se odločila, da ga preizkusim. Glavice sem na hitro skuhala v slanem kropu in odcedila. V pekač sem dala malo masla in razporedila kuhan ohrovt. Pokrila z alu folijo in v pečico. Čez cca 15 minut sem ga vzela vem. Dodala par žlic smetane za kuhanje, prepražene drobtine in posula s topljivim sirom ter nazaj v pečico, da se je vse skupaj rahlo zapeklo. Priloga je bila njami

Po kosilu pa sprehod. No,ja, če 6,6 km hoje v hrib, pa čez drn in strn lahko rečeš ravno sprehod. Ker sva malo krajšala in seveda končala neznano kje. Še dobro, da sva bila na hribu in je bilo treba priti v dolino. 
Pa še zanimiv utrinek

Več utrinkov z današnjega potepa pa tule.

Ni komentarjev: