nedelja, 30. november 2014

Izziv št. 11

Naj se sveti

A nisem rekla, da se vse sveti v teh dneh? Ko si dam nalogo narest svetlikajočo voščilnico pa nikakor noče prit ispod rok nekaj svetlikajočega.

Tale se sicer sveti, ampak mi deluje kot ena velika packarija. Nisem zadovoljna.
Potem sta nastali dve, ki sta mi sicer všeč, ampak se nič kaj ne bleščita.

No, naslednja mi je veliko bolj všeč in nekako ustreza današnjemu izzivu


KAko pa se blešči pri Iris?

Naslednji izzivi so:

 torek rokavičke
sreda modro
četrtek nogavice
petek darilo

3 komentarji:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Jaz pa vidim prav zanimivo smreko in nobene packarije. Obe sta krasni in zanimivi na svoj način. čao

iris-irena pravi ...

ne vem, zakaj ti ni všeč že prva.
meni se zdi prav lepa, ta druga pa sploh!
lp

DidiArt pravi ...

joj že 11 izziv, priden ste punce, vsaka je nekaj posebnega, lepega.. čestitke, kar tako naprej, da vidim, kje se boste ustavile... lp