petek, 21. november 2014

Izziv št. 6

Iris me že kar priganja :) Ampak tudi ta ne bi nastala brez izziva. Ne bi nastalo včeraj nič pa v tej obliki tudi najbrž ne, saj je bilo kar nekaj dela.

No, izziv je bil narediti vrata z božičnim venčkom.


 
Ker sva dobile že od nekaj ljudi željo za sodelovanje v najinem izzivu, sva se z Iris odločila, da bova na koncu vsake objave napisali izziv za naslednjič.
 
Ker je ta vikend srečanje in seveda vikend, velja naslednji izziv do ponedeljka. Na čestitki naj bo novolenta bunka (ali več od njih)
 

9 komentarjev:

iris-irena pravi ...

wauuuuuuuuuuuuu, kako čudovito si naredila vrata.
krasna čestitka in zares pedantno vse na svojem mestu. moja je precej bolj "uboga".
čestitke za super narejeno!
lp

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Prekrasna vrata
lp Tamara

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Vidve z Ireno delata izdelke, da se kar kadi, vaju komaj dohajamo. Krasna voščilnica, vrata in venček pa kot prava. čao

DidiArt pravi ...

o presneto, kako si ti iznajdljiva, vrata čisto prava, venček pa tako čudovit, bravo

Vladuška pravi ...

Lepo si obesila venček na vrata.

Hali pravi ...

Krsna, eno leto sem jih tudi jaz izdelovala :-) Kar nekaj dela, ampak lepe so pa :-)

Maja pravi ...

Čudovita vrata si naredila in super venček na njih.

Andreja pravi ...

Zelo lepo narejena vrata in krasen venček si obesila nanje :-))
Zelo všečno!

Martina pravi ...

Vrlo lijepo si dočarala vrata sa vjenčićem. Jako mi se sviđa.
Lp, Martina