četrtek, 27. november 2014

Izziv št.9

No, tukaj so snežinke.
Embosirane snežinke v podlagi. Snežinke na smrekici.



 
Kaj pa je danes naredila Iris?
Tudi pri Mojci so lepe snežinke


Ponovimo še kakšen je izziv za jutri:
na novoletni voščilnici želimo videti žival
 
Lahko vam namignem še kaj bo za ponedeljek:
Iris pravi:
naj se sveti


11 komentarjev:

iris-irena pravi ...

vauu, vidiš, ti si bolj upoštevala snežinke, jaz sem v eni šla malo mimo, sam je pa sneg.
druga me malce bližje, a ne?
krasno voščilnico si naredila,
lp

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Tudi tvoje snežinke so v drugi barvi...očitno si tudi ti še ne želiš kidanja pravih snežink. Lepa. čao

katka pravi ...

Pozdravljena!

Bi lahko opisala, narisali navodila, kako zložiti smrekco iz prtička, papirja?

Hvala, Katka

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasna,
vabljeni k sodelovanju k Marininemu blog hopu-pokukajta na moj blog
lp Tamara

katka pravi ...

Mi posredujete link do navodil, žal sama ne najdem.

Andreja pravi ...

Tole je pa res krasna ideja in zelo lepo izpade :-))

Suzy pravi ...

Katka http://www.lifeafterlaundry.com/christmas-tree-ornament-tutorial/

Sicer je ta za blago, ampak tega imam zdaj pri roki - zvijanje isto

DidiArt pravi ...

krasne snežinke, več snežink.. sem se spraševala kako bi se to po novem imenovalo ... lepe ideje, lepe izvedbe...

Vladuška pravi ...

Kako fajn si naredila tole smrecico in vse skupaj okrasila s snezinkami.

Simona pravi ...

Prav zanimivo si tole skombinirala. Meni je všeč.

Martina pravi ...

Krasna je. Lijepo si napravila borić, a i embosing mi se sviđa.
Lp, Martina