nedelja, 24. julij 2011

Parmiggiana

Vem, ja. Receptov je toliko kolikor je kuharic. Zakaj ne bi torej še mojega delila z vami. Vsaj za osnovo. Potem ga itak prilagodiš svojim željam in navadam.

To je neka vrst lasagne z melancani. Precej packanja, vendar rezultat za par dni. To pa se že splača.

Melancane olupim in narežem. Ne predebelo, zato jaz uporabim kar salamoreznico. Posolim in zložim v cedilo, da spustijo kako kapljico vode. Čez kako uro jih pomokam in ocvrem. Moja tašča jih je panirala z moko, oljem in jajcem. Okus bolj poln, a packanja za moj okus absolutno preveč. Sem jih pa tudi že delala samo popečene na žaru. V vsakem primeru morajo biti toplotno obdelani.
Posebej pripravim naribam sir. Po imenu recepta naj bi bil parmezan, vendar jaz uporabim kar kak topljiv sir kot sta edamec ali tilzit. No, lahko pa se tudi pospravi vse ostanke sirov v hladilniku.
Prav tako posebej pripravim paradižnikovo omako.
Pa še mleto meso. No, to je spet optional. Moja mama pravi, da se ga sploh ne da, tašča ga je dajala dosti, jaz pa ga dam bolj malo. Samo, da je vse skupaj bolj bogato.
In še ena od bolj pomembnih sestavin - bešamel. Kar precej ga gre. Pa malo bolj rekega naredim, kot je v original receptu.

In potem se začne zlaganje. Pekač malo namažem z bešamelom, nanj pa zložim ocvrte melancane.
posujem malo mesa, polijem paradižnikovo omako in bešamel. Vse skupaj razmažem v enakomerno plast. Ko imam mesa zelo malo, ga kar vmešam v paradižnik.
Tako pripravljeno posujem še s sirom ( pozabila slikat) in ponovi vajo: melancani, meso, paradižnik, bešamel, sir. Odvisno od sestavin, lahko še eno plast, ampak jaz ponavadi tu zaključim. Še eno plast melancanov in bogato polijem z bešamelom. To potem dam v pečico. Če ne pozabim, kot danes, pustim da se lepo zapeče, ampak prav toliko spet ne. Preden postrežem skušam vsaj malo ohladiti, ker se sicer slabo reže. Mi ga imamo radi tudi mrzlega.
Izgleda približno tako. Goljfam. To je navadna lasagna, ker ga danes še nisem prerezala, ampak videz je kar podoben. Glede na slabo fotko, bo kar šlo :P

4 komentarji:

Vladuška pravi ...

Dobra zadevica, jaz se mislim prav danes lotiti nekaj podobnega. Ker pa nisem ljubitelj malancanov, bom uporabila bučke, a da vidim :)

DODO pravi ...

A to pri vas traja par dni. Pri nas zmanjka v istem trenutku, ko postavim na mizo. Pa ni važna količina.
Si pa pridna kuharca.

Janja pravi ...

Izgleda zelo okusno. Pri nas vedno pripravljamo po ustaljenem receptu ... na malancane kar pozabim :)). Lp

Biljana pravi ...

mmmmmmmmmm:)